Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Ο Δραχμend μας αποκαλύπτει πως έγιναν τα πράγματα - ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ Ω ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ



Σήμερα μαθαίνουμε ότι και ο Γκάμπριελ συμφωνούσε με την θέση του Σόιμπλε ότι η Ελλάδα θα έπρεπε να βγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τελικά μήπως οι Μένουμε Ευρώπη ήταν σε λάθος στρατόπεδο? Αν ήθελαν τόσο πολύ την ΕΕ τον Τσίπρα θα έπρεπε να λένε "Αλέξη βάστα γερά" και όχι τον Σόιμπλε με την συμμορία του


Αξίζει να δείτε τι λέει ο Πολ Μέισον που εκείνη την περίοδο την ζούσε από μέσα.  


Δείτε επίσης και τα ντοκιμαντέρ του Πολ Μέισον για όλη την διαπραγμάτευση στο κανάλι του you tube ΕΔΩ

Δραχμend‏ 

"Λέει ο Γιανης ψήνεστε να τους κάνουμε Βενεζουέλα με γκρεξιτ;
-Όχι λέει ο Τσίπρας Βενεζουέλα με μνημόνιο, και στρίψαμε κέρμα.

-Βασιλη μου λέει ο Γιανης, βάλε λίγο μυαλό στον Τσίπρα, γυρνάω στον Αλέξη και λέω, μην γαμιέσαι τώρα έχω στα ντραφτς 64 τουι για γκρεξιτ.
(εντωμεταξύ εμείς αποφασίζαμε την τύχη της Ελλάδας και ο Κανέκος πούτσα του έκανε σβούρες στην καρέκλα και έβριζε τον Σόιμπλε)

-Βασίλη, μου λέει ο Τσίπρας, είναι δύσκολα τα πράγματα, τώρα πρέπει να αποφασίσουμε αν είμαστε μπητ ποιητές ή πολιτικοί.

-Αλέξη, λέω, πάτα το κουμπί και έλα να γράψουμε ένα ουρλιαχτό εσύ σαν άλλος Γκίνσμπεργκ και εγώ σαν άλλος Κερουακ επειδή είμαι και όμορφος.
(εντωμεταξύ εκείνη την ώρα πλήθος φιλελεύθερων μαχητών ξερίζωναν ατμ και τα έπαιρναν στο σπίτι για να τα θυμούνται.)

-σε κάποια φάση έσκασε μύτη και ο Δρογώσης, άρχισε τα μην το πεις πουθενά θα αγαπήσω τον Σαμαρά και τέτοια και τον διώξαμε.

-Τσίπρα, τι πας να κάνεις, λέει ο Παππάς, έτσι και βγούμε από την Ευρώπη θα μας διαλύσει με σκίτσα ο Αρκάς.

-Έξω χαμός, ο κόσμος χόρευε, το ΟΧΙ είχε κερδίσει πανηγυρικά, σε κάποια φάση ακούω να τραγουδούν το άξιον εστί, γάμησε το λέω, φέρε μνημόνιο

ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ Ω ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ


-Όλα ήταν τόσο οργανωμένα, Ο Φίλης είχε απαγάγει παιδιά και τα έβαζε μα γράφουν στο τουιτερ ενάντια στον ΣΚΑΙ και στους δανειστές.

-Ο Άδωνις χτυπούσε ιδρωμένος τις πόρτες του Μαξίμου φωνάζοντας θα σας φέρω το ΣτΕ κωλο εβραίοι

-Ανατριχιάζω και που τα θυμάμαι, όλες οι κοινωνικές ομάδες μας σημάδευαν με σναιπερ από τις ταράτσες.

-Επρεπε να αποφασίσουμε, Γιανη, λεω, έχεις κανένα ζαναξ να δώσουμε στον Τσίπρα και να τα κανονίσουμε μόνοι μας;

-Ο Καμμένος εντωμεταξύ στον κόσμο του είχε μπει στην μπανιέρα και έπαιζε ναυμαχία με παπάκια

-Ο Αντ1 ετοίμαζε στρατό,πρέπει να απαντήσουμε λέει ο Τσίπρας,θα βγάλω κρυφό χαρτί,και έρχεται ο Μικρούτσικος,Αλέξη βλαμμένο είσαι παιδί μου;

-Είχαμε αποκλειστεί, εγώ ο Γιανης και ο Αλέξης, τριγύρω μόνο εχθροί και στο δωμάτιο 3 ηγέτες που έμελλε να μείνουν στην ιστορία.

-Αλέξη, σκέψου τι είναι καλύτερο για το λαό,τι μου λέει,να βλέπει απελπισμένους φιλελε σε ουρές και να γελάει λέω,ο Γιανης μου κλείσε το μάτι

-Ο Μπογδανος είχε απελπιστεί, θα καμουφλαριστω και θα μπω στο Μαξίμου λέει, και όντως ήρθε ντυμένος αυγό σφιχτό, κάνεις δεν τον πήρε είδηση.

-Καθώς αποφασίζαμε για το μέλλον έφτασε ένας φάκελος, μην τον ανοίξεις λεω, λες είναι μέσα άνθρακας λέει, όχι μπορεί να ναι μέσα ο Στουρναρας

-Τα πράγματα είχαν αρχίσει να ξεφεύγουν, ο πορτοσαλτε εκτόξευε με καταπέλτες προς την Βουλή ταμπέλες Γιουνκερ σε αγαπάμε,δεν θα αντέχαμε πολύ

-Αλέξη,λεω,αυτό ήταν ή τώρα ή ποτέ κοίτα πως υποφέρει ο Ρουβάς,σπαράζει η καρδιά μου, θα του δώσουμε δελτία για κότερο λέει ο Γιανης, ηρέμησε

-Η Σαραφογλου μου έστελνε συνέχεια στο βαιμπερ συγνωμη δεν το εννοούσα όλες οι κοινωνικές ομάδες διαβάζουν Βασιλάκη μην πάτε σε γκρεξιτ.

-Το πλήθος έξω φώναζε αλήτες ρουφιανοι δημοσιογράφοι,πόσα τους πληρωσες Αλέξη λεω,τι να τους πληρώσω λέει ούτε για μεγάλα χαρτάκια δεν έχουμε

-Μην τα πολυλογω τα άλλα τα ξέρετε, πήγε ο Τσίπρας, διαπραγματεύτηκε 17 ωρες και μας είπε σορρυ μου έριξαν κάτι στο ποτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου