Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Η μονταζιέρα της Ομάδας Αλητείας ξαναχτυπά με πλαστό εξώφυλλο της ΑΥΓΗ



Η Ομάδα Αλήθειας του Μουρούτη που πλέον το έλεγχό της έχει η Ομάδα Αλητείας Άδωνι έφτιαξε χθες το χάσταγκ #Aurio_stin_Avgi
Κάποιο μέλος αυτής της ομάδας είπε να προσφέρει ιδιαίτερες υπηρεσίες κάνοντας μοντάζ σε παλιό εξώφυλλο της ΑΥΓΗ δίνοντας του πλαστό τίτλο και βάζοντάς του σημερινή ημερομηνία...μόνο που ξέχασε να αλλάξει τον αριθμό φύλλου της εφημερίδας δίνοντας περιθώριο σε όποιον ψάχνει να βρει την αλήθεια.
Φυσικά και πρέπει να επέμβει άμεσα η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος...θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε την αι πι του δράστη...






Θα συμφωνήσουμε με τον seed ότι πρέπει να επέμβει εισαγγελέας και να πέσουν αγωγές αστικής ευθύνης...για τον ίδιο



Φυσικά το μοντάζ αποκαλύφθηκε καθώς υπάρχουν ακόμη πολίτες με δικιά τους κρίση και πρώτα απ όλα βάζουν την λογική τους για να δουν αν ισχύει μια είδηση...ειδικά αν αυτή βγαίνει από τα ΜΜΕ της διαπλοκής


Από την άλλη υπάρχουν και αυτοί που αναμεταδίδουν το μοντάζ είτε ξέρουν ότι είναι μοντάζ είτε δεν το ξέρουν.Αυτούς τους τελευταίους(που δεν ξέρουν ότι αναμεταδίδουν πλαστές ειδήσεις) η δημοκρατία θα πρέπει να τους προστατεύει και γιαυτό υπάρχουν οι νόμοι περί διασποράς ψευδών ειδήσεων

Στο τέλος ο δράστης της φωτοσοπιάς παραδέχεται ότι είναι φωτοσοπιά και αλλάζει το παραμύθι



Για την αποκατάσταση της αλήθειας το εξώφυλλο της ΑΥΓΗΣ είναι από την  Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015
...και όταν μιλά για ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ διευκρινίζει ότι αυτά είναι από πάταξη φοροδιαφυγής-διαφθοράς



2 σχόλια:

  1. ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ πώς πήρα το δάνειό μου από μια πραγματική και γνήσια ΔΑΝΕΙΟΥ
    Εταιρεία με την επωνυμία JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Είμαι πολύ χαρούμενος ΣΗΜΕΡΑ
    Και ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS ΔΑΝΕΙΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

    Χαίρετε,
    Το όνομά μου είναι Lady liakopouloui είμαι από τη Θεσσαλονίκη Ελλάδα, είμαι παντρεμένος, έχω ψάξει για μια πραγματική εταιρεία δάνειο για τους τελευταίους 5 μήνες και
    όλα τα πήρα ήταν μάτσο απάτες που με έκανε να τους εμπιστευόμαστε και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα χρήματά μου χωρίς να δίνει τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου είχε χαθεί, πήρα σύγχυση και απογοητευμένοι, εγώ το βρίσκω πολύ
    δύσκολο να ταΐσει την οικογένειά μου, εγώ ποτέ δεν ήθελε να έχει τίποτα να κάνει
    με τις εταιρείες δάνειο στο διαδίκτυο, έτσι πήγα να δανειστεί κάποια χρήματα από μια
    φίλος, της είπα όλα όσα συνέβησαν και μου είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, ότι
    ξέρει μια εταιρεία δάνειο που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    απαιτείται από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που πήρε μόλις ένα
    δάνειο από αυτούς, μου κατευθύνονται για το πώς να υποβάλουν αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    ακριβώς όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους στο e-mail: (joseluisloans@gmail.com), ποτέ δεν πίστεψα, αλλά εγώ προσπάθησα και μου
    μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    Είμαι ευτυχής και πλούσια και πάλι και είμαι ευχαριστώντας το Θεό ότι η εν λόγω δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν πάνω σε αυτό το απάτες σε όλο τα μέρη,
    παρακαλούμε συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη από δάνειο για να πάει για
    (Joseluisloans@gmail.com) ποτέ δεν θα αποτύχει, και
    η ζωή σας θα αλλάξει η δική μου did.Quickly επικοινωνήστε JOSE LUIS τα δάνεια της εταιρείας σήμερα και να πάρει το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS εταιρεία δάνειο για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
    Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσετε JOSE LUIS δανείου για το δάνειό σας, γιατί πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από την εταιρεία αυτή, χωρίς άγχος.[][

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Are you in need of Urgent Loan Here no collateral required all problem regarding Loan is solve between a short period of time with a low interest rate of 2% and duration more than 20 years what are you waiting for apply now and solve your problem or start a business with Loan paying of various bills You have come to the right place just
    contact us abdullahibrahimlender@gmail.com
    whatspp Number +918929490461
    Mr Abdullah Ibrahim

    ΑπάντησηΔιαγραφή